Duży model językowy (LLM) szkolony na literaturze Jorge Luisa Borgesa – labirynt zakodowany w słowach.
Zintegrowany panel kontrolny pozwala ludzkiemu obserwatorowi manipulować tym numerycznym tłumaczeniem liter, destabilizując kruchą równowagę spójności, a tym samym zmieniając samą sztuczną inteligencję w „gorączkową bibliotekę, której przypadkowe tomy nieustannie grożą transmogryfikacją w inne, tak że potwierdzają wszystkie rzeczy, zaprzeczają wszystkim rzeczom, dezorientują i mylą wszystkie rzeczy, jak jakieś szalone i halucynujące bóstwo”. (Borges, 1941)
Eugénie Desmedt mieszka i pracuje w Wiedniu. Bada sprzeczne odczucia sprawczości i kontroli na styku instalacji, sztuki mediów oraz sztuki języka – w przestrzeniach fizycznych i cyfrowych. Eugénie studiowała na University of Warwick, Uniwersytecie Wiedeńskim oraz na Uniwersytecie Sztuk Stosowanych w Wiedniu. Jej prace były prezentowane w galeriach, na podwórkach, podczas festiwali, w opuszczonych domach, mieszkaniach znajomych oraz dawnych koszarach. Obecnie realizuje doktorat w Laboratorium Robopsychologii przy Linz Institute of Technology.